Strålende fornøyd med mottakelsen og lokasjon
Hermine er strålende fornøyd med mottakelsen av den nye butikken, og Lillesand Senter som lokasjon.
– Åpningsdagen 15. september var helt fantastisk! Da var det fullt trykk gjennom hele åpningstiden. Nå jobber vi for å bygge opp kundegruppen, og ser allerede at folk kommer tilbake og blir faste kunder.
– Fordelen ved å være på et senter er at dette er et sted folk er innom i det daglige. Mange handler mat på Coop, gjør ærend i andre butikker eller benytter helsetilbudet som er her. Mange jobber også her, enten i andre butikker eller kontor. Da er det praktisk å kunne stikke innom for å kjøpe fôr og utstyr til kjæledyret samtidig.
Hermine trekker også frem fordeler som gratis parkering og sentral beliggenhet.
– Og så må du nevne at hvis vi er flere på jobb hjelper vi gjerne til med å bære dyrefôret ut i bilen!, legger hun til.
Fôr med smaksgaranti
Fôr er nemlig den største produktgruppen til Musti, med Pure Natural, Musti sitt eget dyrefôr som det mest populære. På denne tiden av året går det også mye i klær og utstyr til både hund og katt, som dekken og refleks.
– Vi har smaksgaranti. Det betyr at hvis pelsklingen din ikke liker fôret kan du få pengene igjen eller prøve et nytt fôr. Noen dyr er jo av den kresne typen, sier Hermine.
– Og så tilbyr vi kloklipp, til alle slags dyr. Det koster bare 99 kr og du trenger ikke å bestille time.
Vi ønsker Hermine og Musti hjertelig velkommen til Lillesand Senter, og anbefaler varmt et besøk innom den hyggelige butikken.